Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 

 

 

image002

                   

                                                                            

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

ΔΗΜΟΣ

ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΑΡΑΧΟΒΑΣ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ 

 

 

 

Ταχ. Δ/νση: 10ης Ιουνίου 28,Τ.Κ. 32005

Τηλ. 2267350101, FAX : 22670-22063

E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

                   

 

 

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 

Την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019 και ώρα 16:00-20:00 στο αμφιθέατρο του Λαογραφικού Μουσείου Αράχωβας, θα πραγματοποιηθεί σεμινάριο, με αντικείμενο τις ανθρώπινες και δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό.

Θα διδάξει ο κ. Νότης Μαρτάκης, καθηγητής και μέντορας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου για τα πανεπιστημιακά προγράμματα τουριστικών σπουδών.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες και εργαζόμενους που ασχολούνται στον τομέα του τουρισμού.

            Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

 

 

Ο Δήμαρχος

Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας

 

 

Ιωάννης Σταθάς

 


 

 

 

 

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

 

 

Α.  ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ , ώρα 16:15 – 17:15

 

α. Ελευθερία συμπεριφοράς/ιδιωτικότητα

 

β. Όρια ελευθερίας συμπεριφοράς/Νόμοι/Κανόνες (Απαλλοτρίωση ελευθερίας στο όνομα της ομαλής λειτουργίας των Κοινωνιών).

 

γ. Η συμπεριφορά του καταναλωτή διακοπών

 

δ. Οι ανθρώπινες σχέσεις στον Τουρισμό (Υπηρεσία του ανθρώπου προς τον άνθρωπο)

 

ε. Τα κίνητρα των ανθρώπινων πράξεων: πολεμικό (αθλητισμός, περιπέτεια), κίνητρο αναγκών (αυτοσυντήρηση-ασφάλεια), κίνητρο χαράς (ψυχαγωγία) και κίνητρο στοργής (φιλία, ανθρωπισμός).

 

Στ. Ο άνθρωπος κατά τον Ιονέσκο (συμπεριφορά).

 

Διάρκεια: 60 λεπτά.

 

Β. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ώρα 17:15 – 18:15

 

α. Ο άνθρωπος ως κοινωνικό όν.

 

β. Τα στοιχεία της επικοινωνίας : Πομπός-δέκτης- μήνυμα (ανάλυση).

 

γ. Η κουλτούρα ( ανάλυση συνθετικών στοιχείων)

 

δ. Η μετάδοση μηνυμάτων (μαζοψυχή/συλλογική συνείδηση).

 

ε. Λογική/Θυμικό

 

στ. Λογική-πειθώ-επιχείρημα

 

ζ. Θυμικό-υποβολή-αξίωμα(δόγμα).

 

η. Συνειδητό-Υποσυνείδητο

 

θ. Εφαρμογές της υποβολής ( πείραμα Παυλώφ) στον Τουρισμό.

 

ι. Χρωματοθεραπεία (επηρεασμός των χρωμάτων στη συμπεριφορά του πελάτη).

 

 

Διάρκεια : 60 λεπτά

 

 

Διάλειμμα 18:15 – 18:30

 

 

Γ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ώρα 18:30 – 19:30

 

 

α. Ορισμός- Ανάλυση

 

β. Η εμπιστοσύνη στη σχέση του παρόχου των υπηρεσιών με τον καταναλωτή

 

γ. Ο «γυάλινος πύργος» ως εφαρμογή των εσωτερικών και εξωτερικών δημοσίων σχέσεων.

 

δ. Εσωτερικές δημόσιες σχέσεις (σχέσεις διοίκησης-εργαζομένων, κίνητρα αποδοτικότητας-Βιομηχανικές Σχέσεις).

 

ε. Εξωτερικές Δημόσιες Σχέσεις (Σχέσεις επιχείρησης – πελάτη κατά την παραμονή του στην επιχείρηση και μετά την αποχώρησή του).

 

 

Διάρκεια : 60 λεπτά.

 

Δ. CASE STUDIES, ώρα 19:30 – 20:00

 

α. Το χαμόγελο ως μέσο προσέγγισης

 

β. Ο χαιρετισμός με ονοματοδοσία πελάτη

 

γ. Ο θόρυβος του καθαρισμού vs η ηρεμία του πελάτη

 

δ. Το τηλεφωνικό κέντρο.

 

Ε. Οι τουαλέτες.

 

 

Διάρκεια : 30 λεπτά

Share Link: Share Link: Bookmark Google Yahoo MyWeb Del.icio.us Digg Facebook Myspace Reddit Ma.gnolia Technorati Stumble Upon