Νέα της Aυτοδιοίκησης

Aftodioikisi.gr
Tα πάντα για τους ΟΤΑ, το Δημόσιο και τις προσλήψεις
  • Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ: Πώς θα λειτουργήσουν την Πρωτομαγιά

    Με στάση εργασίας την Δευτέρα 1η Μαΐου, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 8 το πρωί, θα συμμετάσχουν οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό (ΗΣΑΠ) στις κινητοποιήσεις της Πρωτομαγιάς. Κανονικά θα λειτουργήσει το μετρό και το τραμ. Σημειώνεται πως τα δρομολόγια του μετρό δεν θα πραγματοποιούνται στο τμήμα Δουκ. Πλακεντίας προς το αεροδρόμιο και αντίστροφα, λόγω

    The post Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ: Πώς θα λειτουργήσουν την Πρωτομαγιά appeared first on Aftodioikisi.gr.

  • Αλλάζει το καταστατικό της η ΔΕΗ και επεκτείνει τις δραστηριότητες της

    Στην παροχή υπηρεσιών ενεργειακής απόδοσης επεκτείνεται η ΔΕΗ στο πλαίσιο της εταιρικής αναδιάρθρωσης που απορρέει από τη συμφωνία με τους θεσμούς. Στην προσεχή γενική συνέλευση των μετόχων, που πρόκειται να συνεδριάσει τον Μάιο για να εγκρίνει, μεταξύ άλλων, και τη μεταβίβαση του 25% των μετοχών του ΑΔΜΗΕ στην εταιρία συμμετοχών ΔΕΣ ΑΔΜΗΕ, πρόκειται να τεθούν

    The post Αλλάζει το καταστατικό της η ΔΕΗ και επεκτείνει τις δραστηριότητες της appeared first on Aftodioikisi.gr.

  • Τραπεζικές πηγές: Νομικά κείμενα για το χρέος και όχι πολιτικές δηλώσεις

    Η Ελλάδα μπορεί να ενταχθεί στο πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας τον Ιούλιο αν δοθούν οι δεσμεύσεις που ζητεί η ΕΚΤ εκτίμησε ανώτερη τραπεζική πηγή, σημειώνοντας ότι θα πρέπει να υπάρξουν νομικά κείμενα για το χρέος και όχι πολιτικές δηλώσεις. Η ίδια πηγή δεν διαβλέπει ότι υπάρχουν θέματα που μπορεί να αποτελέσουν εμπόδιο

    The post Τραπεζικές πηγές: Νομικά κείμενα για το χρέος και όχι πολιτικές δηλώσεις appeared first on Aftodioikisi.gr.

  • Πότε επιτρέπεται το άνοιγμα τραπεζικών θυρίδων οφειλετών του Δημοσίου

    Διευκρινίσεις για το πότε επιτρέπεται το άνοιγμα τραπεζικών θυρίδων οφειλετών του Δημοσίου, έδωσε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Με αφορμή δημοσιεύματα, η ΑΑΔΕ σημειώνει ότι «το άνοιγμα τραπεζικών θυρίδων προβλέπεται από το νόμο και εντάσσεται στα μέτρα, τα οποία εφαρμόζουν – βάσει της νομοθεσίας – οι ελεγκτικές υπηρεσίες της φορολογικής διοίκησης εδώ και χρόνια». Προσθέτει

    The post Πότε επιτρέπεται το άνοιγμα τραπεζικών θυρίδων οφειλετών του Δημοσίου appeared first on Aftodioikisi.gr.

  • Στις Βρυξέλλες μεταβαίνει ο πρωθυπουργός για το Brexit

    Στις Βρυξέλλες μεταβαίνει ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, προκειμένου να συμμετάσχει στην ειδική σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για το Brexit. Το Συμβούλιο συνέρχεται το πρωί του Σαββάτου, με αποκλειστικό θέμα την υιοθέτηση κατευθυντήριων γραμμών για τις διαπραγματεύσεις σχετικά με την αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την ΕΕ. Ο πρωθυπουργός θα συμμετάσχει στις 9.45 (ώρα Βρυξελλών) το

    The post Στις Βρυξέλλες μεταβαίνει ο πρωθυπουργός για το Brexit appeared first on Aftodioikisi.gr.

  • Πηγές ΥΠΔΑ: Η αλήθεια για την αξιολόγηση στο Δημόσιο

    Την «αλήθεια για την αξιολόγηση στο Δημόσιο», επισημαίνουν πηγές του υπ. Διοικητικής Ανασυγκρότησης ως απάντηση στην ΑΔΕΔΥ που νωρίτερα είχε καταγγείλει παρέμβαση στην συνδικαλιστική της δράση ενόψει αξιολόγησης. Συγκεκριμένα πηγές του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης, αναφέρουν: Με τον νόμο 4369/16 και ειδικότερα με το Μέρος Β’ (αρ. 14-24: «Σύστημα Αξιολόγησης») καθιερώνεται ένα νέο σύστημα αξιολόγησης των

    The post Πηγές ΥΠΔΑ: Η αλήθεια για την αξιολόγηση στο Δημόσιο appeared first on Aftodioikisi.gr.

  • Βίντεο –σοκ: «Δείχνει» τον παιδοκτόνο έτοιμο να πετάξει την κόρη του στα σκουπίδια

    Οι αστυνομικοί εξετάζουν εξονυχιστικά ένα βίντεο από κάμερα ασφαλείας το οποίο πιθανολογείται ότι δείχνει τις κινήσεις του παιδοκτόνου και συγκεκριμένα τη στιγμή που ο 61χρονος συνταξιούχος αστυνομικός πετά την μικρή Στέλλα στον κάδο απορριμμάτων. Στο βίντεο φαίνεται ένας άνδρας, που φορά ανοιχτόχρωμα ρούχα, να σταματά μπροστά σε ένα κάδο σκουπιδιών, να τον ανοίγει και να

    The post Βίντεο –σοκ: «Δείχνει» τον παιδοκτόνο έτοιμο να πετάξει την κόρη του στα σκουπίδια appeared first on Aftodioikisi.gr.

  • Τίθεται σε εφαρμογή η νέα διαδικασία για τις μεταθέσεις οπλιτών

    Η νέα διαδικασία έρχεται σε υλοποίηση του ν.4361 που ρυθμίζει θέματα μεταθέσεων οπλιτών και της σχετικής υπουργικής απόφασης που αναφέρεται στα κριτήρια και τη μοριοδότηση που λαμβάνονται υπόψιν για τις μεταθέσεις οπλιτών. Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα: Όσοι υποχρεούνται σε κατάταξη με την 2017 Δ΄/ΕΣΣΟ (Ιούλιος 2017) θα πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρώσουν πριν από την κατάταξή

    The post Τίθεται σε εφαρμογή η νέα διαδικασία για τις μεταθέσεις οπλιτών appeared first on Aftodioikisi.gr.

  • Home Ο Δ Η Μ Ο Σ Ανακοινώσεις-Ψηφίσματα Δελτίο Τύπου 10/6/2016 - ΕΠΕΤΕΙΑΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
    Ανακοινώσεις 2016
    
    Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
    ΧείριστοΆριστο 

    image002ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    ΝΟΜΟΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

    ΔΗΜΟΣ ΔΙΣΤΟΜΟΥ-ΑΡΑΧΩΒΑΣ-ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ

    ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

    Ταχ. Δ/νση : 10ης Ιουνίου 28,Τ.Κ. 32005

    Τηλ. 2267350101, FAX : 22670-22063

    E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

    Δίστομο, 10 Ιουνίου 2016

        

     

     

     

    ΕΠΕΤΕΙΑΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΔΙΣΤΟΜΟΥ

     

     

    Σεβασμιότατε, αιδεσιμότατοι,
    Κύριε Πρόεδρε της Βουλής των Ελλήνων,
    Κύριε Υπουργέ,
    Κύριοι Βουλευτές,
    Κύριε Αρχηγέ Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας,
    Κυρία Αντιπεριφερειάρχη,
    Κύριοι Δήμαρχοι των Μαρτυρικών Πόλεων,
    Κύριοι εκπρόσωποι της Τοπικής και Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης,
    Κύριοι εκπρόσωποι των Ενόπλων Δυνάμεων & των Σωμάτων Ασφαλείας,
    Κύριοι Πρέσβεις,
    Κύριοι εκπρόσωποι των κομμάτων, φορέων και συλλόγων,
    Συμπολίτισσες και Συμπολίτες

     

     

    Η επέτειος της ενθύμησης και απόδοσης τιμής στους σφαγιασθέντες συμπατριώτες μας από τα ναζιστικά στρατεύματα κατοχής στις 10 Ιουνίου του 1944 δεν είναι ένα τυπικό χρέος που κάθε φορά επιτελούμε με ευλαβική συνέπεια και ανυπόκριτο σεβασμό. Αναμφίβολα, η συναίσθηση του χρέους είναι το πρώτο που μας κινητοποιεί και μας αφυπνίζει και παράλληλα τα ποικίλα συναισθήματα των επιζώντων και των απογόνων των θυμάτων της Σφαγής - που όλο τον χρόνο είναι παρόντα - δίνουν το έναυσμα για μια βαθύτερη περισυλλογή και εντονότερο προβληματισμό την ημέρα αυτή.

     

    Το Μνημόσυνο για τους νεκρούς μας, είναι άμεσα συνδεδεμένο με την θλίψη και τον απέραντο πόνο που προκαλεί η ανάμνηση του αποτρόπαιου  αυτού γεγονότος. Η αποφράδα και ζοφερή αυτή μέρα αποτελεί ορόσημο για την ιστορία του τόπου μας. Όλα τα γεγονότα, οι ενέργειες, οι πράξεις, οριοθετούνται πριν ή μετά την Σφαγή για τους κατοίκους  της μικρής μας κωμόπολης. Και πώς να γίνει αλλιώς αφού, όπως είπε και στον Λόγο της απελευθέρωσης τον Οκτώβριο του 1944 ο Γέρος της Δημοκρατίας, ο Γεώργιος Παπανδρέου, οι ναζιστές:

    «αφού εβεβήλωσαν, εβίασαν, έσφαξαν, λεηλάτησαν, αποχώρησαν ηττημένοι, αφήνοντας πίσω τους συντρίμμια, τραύματα ψυχικά και σωματικά.»  Όλα αυτά βίωσαν στον μέγιστο βαθμό οι συμπατριώτες μας. Μια ματιά στα ονόματα που αναγράφονται στις επιτύμβιες στήλες του Μαυσωλείου και στις ηλικίες των θυμάτων, αρκεί για να νιώσει κανείς το μέγεθος του ολέθρου και της καταστροφής. Ολόκληρες οικογένειες ξεκληρίστηκαν διαβάζουμε είκοσι, τριάντα ονόματα από την ίδια οικογένεια, είκοσι από την οικογένεια Σφουντούρη, δεκαπέντε από την οικογένεια Κουτριάρη και ο θρήνος δεν έχει τελειωμό. Όταν δε αντικρίζουμε τις ηλικίες των θυμάτων, βρέφη δύο μηνών, παιδιά πέντε και δέκα ετών, νέοι, γέροι ογδόντα χρονών και παραπάνω, με μεγάλη δυσκολία συγκρατεί κανείς τα δάκρυά του. Κι αν ο σημερινός επισκέπτης δεν μπορεί να μην συγκινηθεί και να μην νιώσει θλίψη, φαντάζεται κανείς πόσος ήταν  ο θρήνος, ο πόνος και η απέραντη δυστυχία που ένιωσαν όσοι άνθρωποι έζησαν τα γεγονότα της Σφαγής. Αυτοί που είδαν τους δικούς τους ανθρώπους να χάνονται από τα όπλα των ναζιστών, τα μικρά παιδιά που αντίκρισαν με τα παιδικά τους μάτια τους γονείς τους νεκρούς, τα αδέλφια τους σκοτωμένα και ατιμασμένα, οι μάνες και οι γυναίκες  τους γιους και τους άντρες τους μισοπεθαμένους να ξεψυχούν στα χέρια τους, ανήμποροι να τους δώσουν ένα  ποτήρι νερό.

    Μα βαθύτερος ήταν ο πόνος γι´ αυτούς που έμειναν πίσω. Τα τραύματα δεν ήταν μόνο σωματικά, ήταν κυρίως ψυχικά. Οι γέροι και οι ηλικιωμένες γυναίκες αναγκάστηκαν να μεγαλώσουν τα εγγόνια τους σαν νέοι γονείς, και πολλά παιδιά να περάσουν την παιδική τους ηλικία σε ιδρύματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, χήρες να σταθούν μάνα και πατέρας για τα παιδιά τους που ποτέ  δεν γνώρισαν τον πατέρα τους παρά μόνον από φωτογραφίες. Και οι νέοι να δουλέψουν σκληρά σε έναν τόπο φτωχό, ρημαγμένο από την απύθμενη αγριότητα του ναζισμού και του φασισμού.

     

    Όλα αυτά έρχονται στο νου μας αυτήν την ημέρα και ενώνονται με το τεράστιο ΓΙΑΤΙ των επιζώντων της Σφαγής, που όσο πάνε λιγοστεύουν. Αυτό το ΓΙΑΤΙ γιγαντώνεται όσο περνούν τα χρόνια και απλώνεται στα χείλη όλων μας. Πώς  μπόρεσε να κυριαρχήσει το άδικο και να προκαλέσει τόσο πόνο; Κυρίως αναρωτιόμαστε : πότε αυτοί οι νεκροί και οι επιζώντες θα γευτούν τους καρπούς της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ; Μήπως δεν το αξίζουν; Προσέφυγαν στην τυφλή Θεά της Δικαιοσύνης και προσδοκούν την ιστορική στιγμή που εκείνη θα σταματήσει να «μένει αδικαίωτη». Έδωσαν διεθνώς, το παράδειγμα της δικαστικής διεκδίκησης και δημιούργησαν αργά και σταθερά, διεθνή νομολογία με κέντρο τον Άνθρωπο.  Συνεχίζουν να διεκδικούν, κωφεύοντας στα σκληρά λόγια μιας επίσημης Γερμανίας που θεωρεί το θέμα «νομικά και πολιτικά λήξαν». Αναμφίβολα η ηθική αποκατάσταση και η επικράτηση του Κράτους Δικαίου είναι η αποζημίωσή τους. Όχι γιατί θα ξεχάσουν τον πόνο τους - αυτός πια είναι η ίδια τους η φύση• αλλά γιατί μόνον έτσι θα αναπαυτούν οι ψυχές των δικών τους και θα θεωρήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ ότι εκείνοι έγιναν «λευτεριάς λίπασμα» και αποτέλεσαν την μαγιά της επικράτησης και εδραίωσης της ειρήνης στον κόσμο.

     

    Το αίτημα αυτό είναι επίκαιρο περισσότερο παρά ποτέ σήμερα σε ολόκληρο τον πλανήτη. Ενώ οι θηριωδίες του Β´ παγκοσμίου πολέμου και τα νοσηρά ιδεολογήματα του φασισμού και του ναζισμού που αιματοκύλησαν τον κόσμο θα έπρεπε να μας κάνουν να θέλουμε να ζούμε σε έναν ειρηνικό και γεμάτο ευτυχία κόσμο, σήμερα, που η επιστήμη με την ιλιγγιώδη ανάπτυξή της μας προσφέρει αυτή την δυνατότητα απλόχερα, δυστυχώς οι πόλεμοι, οι αιματοχυσίες και ο φανατισμός είναι  αυτά που κυριαρχούν.

     

     

    Και όχι μόνον αυτό, αλλά βλέπουμε και στην πολύπαθη Ευρώπη, την ενωμένη Ευρώπη του Πολιτισμού και της Τέχνης, να αναφύονται και να δρουν πολιτικά μορφώματα και οργανώσεις που δηλώνουν νοσταλγοί ολοκληρωτικών καθεστώτων ή οπαδοί του ναζισμού και του φασισμού Κι αυτά τα φαινόμενα, δυστυχώς, δεν λείπουν ούτε από την χώρα μας• με τον μανδύα του νόμιμου πολιτικού σχηματισμού προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την σημερινή πολλαπλή κρίση που μαστίζει την χώρα μας και να αναδειχτούν σε παράγοντα πολιτικό και ρυθμιστικό.

     

    Ευτυχώς, τα φαινόμενα αυτά είναι λίγα και σιγά - σιγά ξεθυμαίνουν, γιατί η δημοκρατική συμπεριφορά και αγωγή των Ελλήνων δεν ανέχεται τέτοια φαινόμενα, πόσο μάλλον που γρήγορα αποκαλύπτονται οι προθέσεις τους, και η απατηλή εικόνα της βοήθειας και της προσφοράς που θέλουν να προβάλλουν καταρρέει αυτόματα.

     

    Ιδιαίτερα δε, εδώ, σε αυτόν τον τόπο που έχει δεινοπαθήσει από τις ναζιστικές πρακτικές, δεν μπορούμε να δεχτούμε τέτοιες συμπεριφορές.


    Απλώνουμε χέρι φιλίας και συνεργασίας σε όλους και δεχόμαστε όλες τις απόψεις, όσο διαφορετικές και αν είναι, επειδή είμαστε κοινωνία  ανεκτικότητας και συνύπαρξης - όπως εξάλλου το επιβάλλει και το επιζητά η σημερινή πραγματικότητα με τις τεράστιες αναγκαστικές μετακινήσεις πληθυσμών - σε καμία όμως περίπτωση δεν είμαστε κοινωνία ανοχής εκφυλιστικών φαινομένων και αντιδημοκρατικών ενεργειών. Ποτέ δεν θα συμφωνήσουμε με ακραίες απόψεις και δεν θα αποδεχτούμε ως πρακτική και άποψη την ιδεολογία του ναζισμού. Οι οπαδοί τους θα μας βρουν σφοδρούς πολέμιους και οποιοσδήποτε επιχειρήσει να την επιβάλλει θα είναι πάντοτε απέναντί μας.


    Γιατί, μπορεί η κρίση που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας να μας κάνει σκεπτικούς και, κάποιες φορές να αγανακτούμε, και να εκφράζουμε την διαμαρτυρία και την αντίθεσή μας στα κακώς κείμενα με λανθασμένο  τρόπο, αλλά στηριζόμενοι στην πανάρχαια δημοκρατική αγωγή μας, προσπαθούμε να εντοπίσουμε τα λάθη μας, να δούμε τις αιτίες που οδήγησαν στην σημερινή κατάσταση και επιτέλους να οδηγηθούμε και πάλι σε δρόμους ανάπτυξης και ευοίωνης  πορείας.

     

    Εμείς, λοιπόν, επωμιζόμαστε το μερίδιο ευθύνης που μας αναλογεί αλλά απαιτούμε να κάνουν και οι άλλοι το ίδιο. Γιατί μόνον τότε θα επέλθει η κάθαρση. Και η κάθαρση είναι μεν ελληνική λέξη  και έννοια αλλά δεν απευθύνεται και δεν αφορά μόνον τους Έλληνες, αφορά και την ενωμένη Ευρώπη και ολάκερη την παγκόσμια κοινότητα.

     

    Αν, πραγματικά, θέλουμε να ζήσουμε ειρηνικά και να υπάρξει πραγματική ευημερία, θα πρέπει να αγωνιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις έχοντας ως μοναδικό οδηγό και στόχο τον «Ήλιο της Δικαιοσύνης»· να λύσουμε τα προβλήματα του παρελθόντος με βάση τους κανόνες του ΔΙΚΑΙΟΥ και τότε μπορούμε πια, όλοι μαζί, να συνυπάρξουμε  σε μια κοινή πορεία που θα αναδεικνύει τον άνθρωπο ως υπέρτατη αξία. 

     

    Το Δίστομο και οι άλλες μαρτυρικές πόλεις υψώνονται ως σύμβολα ζωντανής ιστορικής μνήμης που δεν λησμονούν το παρελθόν τους γιατί όποιος δεν παραδειγματίζεται από αυτό είναι υποχρεωμένος να το ξαναζήσει με σκληρότερο, όμως, τρόπο, αλλά και ως σύμβολο ελπίδας και θέλησης να συνεχιστεί η ζωή με την αξιοπρέπεια που αρμόζει στον άνθρωπο. Στον άνθρωπο που αγωνίζεται και δημιουργεί και εξελίσσεται αξιοποιώντας το μεγαλύτερο και ισχυρότερο όπλο που διαθέτει: την λογική. Αυτό το όπλο όταν το χρησιμοποιεί σωστά μεγαλουργεί και προκόβει. Το μήνυμα αυτό χρειάζεται να ενστερνιστούμε και να κρατήσουμε από την ημέρα αυτή και να θελήσουμε όλοι μας να το κάνουμε πράξη και όχι να μένουμε σε κούφια λόγια χωρίς περιεχόμενο.

     

     

    Τότε και μόνον τότε το Πένθος γι ´ αυτούς τους νεκρούς θα έχει νόημα και η Μνήμη του παρελθόντος θα έχει αξιοποιηθεί σωστά για να μετατρέψει την Ελπίδα για ζωή σε ζωντανή πράξη ελευθερίας και δημοκρατίας.

     

     

    Σας ευχαριστώ.

    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

    ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ

     


    ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΣ

     

    Share Link: Share Link: Bookmark Google Yahoo MyWeb Del.icio.us Digg Facebook Myspace Reddit Ma.gnolia Technorati Stumble Upon

    Χρήσιμα τηλέφωνα

    ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

    10ης Ιουνίου 28

    Δίστομο, Τ.Κ. 32005
    Τηλ: 22673 50100      
    Fax: 22670 22063


    Δ.Ε. Διστόμου

    Τηλ: 22673 50100
    http://www.daa.gov.gr

    e-mail: info@daa.gov.gr

     

    kep

    Κ.Ε.Π.: 22670 29000

    Fax: 22670 29001

    Αρχαιολογικό Μουσείο
    Διστόμου
    : 22670 22000

     

    T.Ε. Στειρίου

    Στείρι, Τ.Κ. 32100

    Τηλ: 22670 22161
    Fax: 22670 22123

    Μουσείο Οσίου Λουκά

    Τηλ: 22670 22797


    Δ.Ε Αράχωβας

    Αράχωβα, Τ.Κ. 32004

    Τηλ: 22673 50200, 22670 31250

    Υπηρεσίες

    Διοικητική: 22673 50201

    Οικονομική: 22673 50207

    Tεχνική:  22673 50203

    Τηλέφωνο Προέδρου: 22673 50210, 50211

    Fax: 22673 50250

    e-mail: arachova@daa.gov.gr

    http://www.arachova.gr

    ΚΔΕΤΠΔΑΑ & Μονομετοχική Α.Ε. Δήμου ΔΑΑ

    22670 31630, 31262

    Fax: 22670 29170

    e-mail: detpa@arahova.gr

    K.E.Π. 22670 29125, 22673 50205, 22673 50212

    Fax: 22673 50250


    Δ.Ε Αντίκυρας

    25ης Μαρτίου & Αθ. Διάκου

    Αντίκυρα, Τ.Κ. 32012

    Τηλ: 22670 41474

    Fax: 22670 41485

    e-mail: antikyra@otenet.gr  

    http://www.antikyra.gr

    K.E.Π: 22670 41024, 41025

    Fax: 22670 29315

    Βοήθεια στο σπίτι:

    22670 29320, 29304


    Κέντρο Υγείας Διστόμου

    Τηλ: 22670 22222, 22790-3

    Α.Τ. Διστόμου: 22670 22100

    Α.Τ. Αράχωβας: 22670 31333
    Α.Τ. Παραλίας: 22670 42220, 41222


    Δημοτικοί Παιδικοί Σταθμοί

    Διστόμου: 22670 22275

    Παρ. Διστόμου: 22670 41312

    Αράχωβας: 22670 31281

    Ακούω...