Νέα της Aυτοδιοίκησης

Aftodioikisi.gr
Tα πάντα για τους ΟΤΑ, το Δημόσιο και τις προσλήψεις
  • Πού προβλέπεται πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς για τη Δευτέρα – Συστάσεις από ΓΓ Πολιτικής Προστασίας
    Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για αύριο Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015. Σύμφωνα με το Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς που εκδίδει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας του Υπουργείου Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης (www.civilprotection.gr), για αύριο Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015, προβλέπεται πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για τις εξής περιοχές: • Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος (Βοιωτία, Εύβοια και Σκύρος) • Περιφέρεια Αττικής (συμπεριλαμβανομένων των Κυθήρων) • Περιφέρεια Πελοποννήσου (Αργολίδα, Κορινθία, Αρκαδία, Αχαΐα, Ηλεία, Λακωνία) Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (www.civilprotection.gr) του Υπουργείου Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης έχει ενημερώσει τις αρμόδιες υπηρεσιακά εμπλεκόμενες κρατικές υπηρεσίες, καθώς και τις Περιφέρειες και τους Δήμους των ανωτέρω περιοχών, ώστε να βρίσκονται σε αυξημένη ετοιμότητα πολιτικής προστασίας προκειμένου να αντιμετωπίσουν άμεσα τυχόν επεισόδια πυρκαγιών. Παράλληλα, η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να αποφεύγουν ενέργειες στην ύπαιθρο που μπορούν να προκαλέσουν πυρκαγιά από αμέλεια, όπως η ρίψη αναμμένων τσιγάρων, το κάψιμο ξερών χόρτων και κλαδιών ή υπολειμμάτων καθαρισμού, η χρήση μηχανημάτων που προκαλούν σπινθήρες όπως δισκοπρίονα, συσκευές συγκόλλησης, η χρήση υπαίθριων ψησταριών κ.α. Επίσης, υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου απαγορεύεται η καύση των αγρών. Σε περίπτωση που αντιληφθούν πυρκαγιά, οι πολίτες παρακαλούνται να ειδοποιήσουν αμέσως την Πυροσβεστική Υπηρεσία στον αριθμό κλήσης 199. Για περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες αυτοπροστασίας από τους κινδύνους των δασικών πυρκαγιών, οι πολίτες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.civilprotection.gr.
  • Το ΣτΕ ανοίγει το δρόμο για την κατασκευή αιολικών πάρκων σε Καρδίτσα και Τροιζηνία
    Το Συμβούλιο της Επικρατείας με δύο αποφάσεις του έκρινε νόμιμες τις νομαρχιακές αποφάσεις που ενέκριναν την εγκατάσταση και λειτουργία αιολικών πάρκων στην Καρδίτσα και την Τροιζηνία. Συγκεκριμένα, το Ε΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας με την υπ΄ αριθμ. 3163/2015 έκρινε ότι δεν έχει νομικά προβλήματα η απόφαση του γενικού γραμματέα περιφέρειας Θεσσαλίας με την οποία εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την κατασκευή και την λειτουργία αιολικού πάρκου ισχύος 30W της εταιρείας «ΔΕΗ Ανανεώσιμες Α.Ε.» στις θέσεις Αέρας και Αφεντικό των δήμων Μουζακίου και Αργιθέας του νομού Καρδίτσας. Στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο είχε προσφύγει, μεταξύ των άλλων, ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Βατσουνιάς, ο οποίος υποστηρίζει ότι τμήμα της έκτασης που έχει προγραμματιστεί να κατασκευαστεί το αιολικό πάρκο είναι ιδιοκτησία του. Το εν λόγω Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας με την απόφασή του, που απέρριψε την προσφυγή του συνεταιρισμού, κ.λπ., αναφέρει ότι το ιδιοκτησιακό καθεστώς της επίμαχης έκτασης που υποστηρίζει ο συνεταιρισμός ότι είναι δική του «δεν θεωρείται λυμένο έναντι του Δημοσίου». Ακόμη, το ΣτΕ αναφέρει ότι για την εγκατάσταση και λειτουργία αιολικού σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, δεν απαιτείται η προηγούμενη εκπόνηση χωροταξικού σχεδιασμού εθνικού ή τομεακού χαρακτήρα. Με την την υπ΄ αριθμ. 3164/2015 δεύτερη απόφασή του το ίδιο Τμήμα του ΣτΕ έκρινε νόμιμή την άδεια που χορήγησε ο γενικός γραμματέας περιφέρειας Αττικής στην εταιρεία «Αιολικά Πάρκα Ελλάδος Τροιζηνία Α.Ε.». Σύμφωνα με την άδεια η επίμαχη Ανώνυμη Εταιρεία ανελάμβανε την υποχρέωση να κατασκευάσει αιολικό σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ισχύος 15,3 ΜW στη θέση Βρωμοσυκιά του δήμου Τροιζηνίας. Παράλληλα, από την περιφέρεια Αττικής εγκρίθηκαν και οι περιβαλλοντικοί όροι του επίμαχου έργου στην Τροιζηνία. Στο ΣτΕ είχαν προσφύγει τοπικοί σύλλογοι της Τροιζηνίας, όπως και κάτοικοι της περιοχής. Τέλος, το Ε΄ Τμήμα του ΣτΕ απέρριψε την προσφυγή, όπως απέρριψε ως αβάσιμο έναν από του βασικούς ισχυρισμούς των τοπικών συλλόγων ότι η περιοχή που θα εγκατασταθεί ο αιολικός σταθμός είναι προστατευμένη, καθώς έχει χαρακτηριστεί ως τοπίο ιδιαίτερου φυσικού κάλλους.
  • Στήριξη στους πρόσφυγες & ορισμό Συνηγόρου του Δημότη ζητά η ΡΕΚΚ από το δήμαρχο Καλαμαριάς
    Στήριξη στους πρόσφυγες, ορισμό Συνηγόρου του Δημότη, σύσταση Συμβουλίου Μεταναστών και εισαγωγή της πρόσφατης τοπικής ιστορίας στα σχολεία με τη βοήθεια του Δήμου ζήτησε ο επικεφαλής της Ριζοσπαστικής Ενωτικής Κίνησης Καλαμαριάς (ΡΕΚΚ), Μανόλης Λαμτζίδης. Συγκεκριμένα, στη συνεδρίαση της Τετάρτης (26η Αυγούστου 2015) του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμαριάς ο επικεφαλής της ΡΕΚΚ έθεσε τα παρακάτω ζητήματα προ ημερησίας, αλλά και κατά τη συζήτηση των τακτικών θεμάτων: 1.                  Ορισμός του Συνηγόρου του Δημότη, θεσμός, ο οποίος προβλέπεται από το νόμο και η δημοτική αρχή έχει καθυστερήσει αδικαιολόγητα στον ορισμό του. 2.                  Συγκρότηση του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών , θεσμός, ο οποίος προβλέπεται υποχρεωτικά από το νόμο. 3.                  Ανάληψη πρωτοβουλίας από τη Δημοτική αρχή , που θα υπερβαίνει τα όρια της δράσης της Αντιδημαρχίας Κοινωνικής Πολιτικής και των κοινωνικών υπηρεσιών και θα απευθύνεται στο σύνολο της τοπικής κοινωνίας με την ενεργοποίηση δικτύου εθελοντών για ενίσχυση των χιλιάδων εξαθλιωμένων προσφύγων που συνωστίζονται στην Ειδομένη. 4.                  Με αφορμή τη διοργάνωσης εκδήλωσης για  την επέτειο  του «Μπλόκου της Καλαμαριάς, 13 Αυγούστου 1944» ζήτησε σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας και τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων εντός των ορίων του Δήμου να γίνει η παρουσίαση του γεγονότος με ολιγόλεπτες παρεμβάσεις μέσα στις ώρες διδασκαλίας και με τη χρήση τυχόν οπτικοακουστικού υλικού προκειμένου να διατηρηθεί και να συντηρηθεί η ιστορική μνήμη του μαθητών, ώστε να γνωρίσουν και να αγαπήσουν την αληθινή πρόσφατη ιστορία της Καλαμαριάς. Στα δύο πρώτα αιτήματα, σύμφωνα με την παράταξη, ο Δήμαρχος δεσμεύτηκε ότι η διοίκηση θα συμμορφωθεί με το νόμο, στο τρίτο απάντησε καταρχήν θετικά, αλλά παρέπεμψε το θέμα στις αποφάσεις της ΚΕΔΕ και ΠΕΔ, «ενώ αντιμετώπισε πολύ «χλιαρά» – που ισοδυναμεί με άρνηση- το ζήτημα της ειδικής ενεργοποίησης των υπηρεσιών του Δήμου για το ζήτημα της παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας στους συνανθρώπους μας». «Θετικότερη, ήταν και η στάση του Δημάρχου και των υπηρεσιακών παραγόντων  και στο ζήτημα της παρουσίασης του «Μπλόκου της Καλαμαριάς» στις σχολικές μονάδες και στην επαφή των μαθητών με την τοπική ιστορία», καταλήγει το ενημερωτικό δελτίο της ΡΕΚΚ.
  • Ποιες αρμοδιότητες αποκτούν οι υπουργοί της υπηρεσιακής κυβέρνησης (ΦΕΚ)
    Τις αρμοδιότητες 11 υπουργών και αναπληρωτών της κυβέρνησής της, καθόρισε με απόφαση της η πρωθυπουργός Βασιλική Θάνου. Όπως προκύπτει από το ΦΕΚ: 1.      Στον Υπουργό Επικρατείας Ελευθέριο Παπαγεωργόπουλο ανατίθενται οι αρμοδιότητες που αφορούν στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, στην εποπτεία των νομικών προσώπων και φορέων που υπάγονται σε αυτή, καθώς και σε θέματα Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης. 2.       Στον Υπουργό Επικρατείας Παναγιώτη Νικολούδη ανατίθενται αρμοδιότητες που αφορούν στην καταπολέμηση της διαφθοράς και τη δίωξη του οικονομικού εγκλήματος. Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, ο Υπουργός Επικρατείας ασκεί τον επιχειρησιακό έλεγχο της Οικονομικής Αστυνομίας, του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (Σ.Δ.Ο.Ε.), των Υπηρεσιών Εσωτερικού Ελέγχου των Υπουργείων, του Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Υ.Π.), και συντονίζει και εποπτεύει τη δράση τους. Οι αρμοδιότητες των μελών του υπουργικού συμβουλίου 3.       Στον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Αντώνιο Μακρυδημήτρη ανατίθεται η άσκηση του συνόλου των αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών του πρώην Υπουργείου Δημοσίας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, καθώς επίσης και της εποπτείας της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (Ε.Υ.Π.) 4.       Στον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Ιωάννη Μουζάλα, ανατίθεται ο σχεδιασμός, η χάραξη και ο συντονισμός των δράσεων των συναρμόδιων φορέων και υπηρεσιών σε θέματα μεταναστευτικής πολιτικής και ιθαγένειας και ομογενειακής ιδιότητας. Επίσης, της Γενικής Γραμματείας Πληθυσμού και Κοινωνικής Συνοχής του πρώην Υπουργείου Εσωτερικών, με το σύνολο των Διευθύνσεων και Τμημάτων που υπάγονται σε αυτή όπως επίσης και της Υπηρεσίας Ασύλου, της Αρχής Προσφυγών και της Υπηρεσίας Πρώτης Υποδοχής (Κεντρικής Υπηρεσίας, Κέντρων Πρώτης Υποδοχής και εκτάκτων ή κινητών Μονάδων Πρώτης Υποδοχής) του πρώην Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, με το σύνολο των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτές. 5.       Στον αναπληρωτή Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Χρήστο Ζώη, ανατίθεται η άσκηση της Γενικής Γραμματείας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Πλοηγήσεων του πρώην Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής του πρώην Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, του Αρχηγείου και των Υπηρεσιών του Λ.Σ. − ΕΛ. AKT. του πρώην Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, 6.       Στην Αναπληρώτρια Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Άλκηστη Πρωτοψάλτη ανατίθεται ο έλεγχος συγκεκριμένων διευθύνσεων του υπουργείου Τουρισμού  (π.χ.  γενική Διεύθυνση Οικονομικών − Διοικητικών Υπηρεσιών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Ειδικής Υπηρεσίας Προώθησης και Αδειοδότησης Τουριστικών Επενδύσεων κλπ) 7.       Στην Αναπληρώτρια Υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Μαρίνα Λαμπράκη – Πλάκα, ανατίθεται μεταξύ άλλων η άσκηση της Ειδικής Υπηρεσίας Προβολής και Αξιοποίησης Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Σύγχρονης Δημιουργίας, της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Διεθνών Σχέσεων και Ευρωπαϊκής Ένωσης του πρώην Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, του Αυτοτελούς Τμήματος Στρατηγικού Σχεδιασμού του πρώην Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, της Γενικής Διεύθυνσης Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς του πρώην Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, με το σύνολο των Διευθύνσεων και Τμημάτων που υπάγονται σε αυτή και  της Γενικής Διεύθυνσης Αναστήλωσης, Μουσείων και Τεχνικών Έργων του Πρώην Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, με το σύνολο των Διευθύνσεων και Τμημάτων που υπάγονται σε αυτή. 8.       Στον Αναπληρωτή Υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωνσταντίνο Μουσουρούλη ανατίθεται η άσκηση αρμοδιοτήτων  στη Διεύθυνση Διεθνών και Ευρωπαϊκών Δραστηριοτήτων του Τμήματος Ευρωπαϊκών και Διεθνών Υποθέσεων Περιβάλλοντος, των Τμημάτων Επιθεώρησης Περιβάλλοντος του Σώματος Επιθεώρησης Περιβάλλοντος, Δόμησης, Ενέργειας και Μεταλλείων, της Γενικής Διεύθυνσης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Γενικής Γραμματείας του πρώην Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. 9.       Στον αναπληρωτή Υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δημήτριο Μελά ανατίθεται η άσκηση αρμοδιοτήτων σε υπηρεσίες της Γενικής διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών στη γενική διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης,  της Γενικής Γραμματείας Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων και των υπαγόμενων σε αυτή Γενικών Διευθύνσεων και Ειδικών Υπηρεσιών, του πρώην Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, δ) της Γενικής Διεύθυνσης Βιώσιμης Φυτικής Παραγωγής, της Γενικής Διεύθυνσης Βιώσιμης Ζωικής Παρα γωγής και Κτηνιατρικής, της Γενικής Διεύθυνσης Βιώσιμης Αλιείας κλπ 10.   Στον Αναπληρωτή Υπουργό Εξωτερικών Σπυρίδωνα Φλογαΐτη ανατίθεται μεταξύ άλλων η άσκηση αρμοδιοτήτων της Γ΄ Γενικής Διεύθυνσης Υποθέσεων Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς και του Γραφείου Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (ΓΕΚ), όπως επίσης και η εκτέλεση ειδικών αποστολών, που του ανατίθενται από τον Υπουργό Εξωτερικών, 11.   Στον Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό Ξενοφώντα − Ροδόλφο Μορώνη ανατίθεται η αρμοδιότητα της δημόσιας ενημέρωσης για την πορεία του έργου της Κυβέρνησης και των φορέων της. Να σημειωθεί ότι από το ΦΕΚ απουσιάζει το όνομα του Τρύφωνα Αλεξιάδη αλλά και του Γιώργου Χουλιαράκη. Μένει λοιπόν σε εκκρεμότητα να ξεκαθαρίσει ποιος θα αναλάβει το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Δείτε ολόκληρο το ΦΕΚ ΕΔΩ
  • Αποχωρούν Γιαννακάκη και 3 ακόμα μέλη της ΚΕ από τη ΔΗΜΑΡ – Σε ποιο κόμμα «κλείνουν» το μάτι
    Την αποχώρησή της από τη ΔΗΜΑΡ, μετά την εκλογική συμπόρευση με το ΠΑΣΟΚ, ανακοίνωσε η πρώην βουλευτής και σημερινή περιφερειακή σύμβουλος Αττικής, Μαρία Γιαννακάκη, καθώς και ακόμη τρία μέλη της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος, οι: Δημήτρης Λουκάς, Αθηνά – Χριστίνα Μιχαλακέα και Χρήστος Πετράκος. Στην ανακοίνωσή τους τα τέσσερα μέλη της Κεντρικής Επιτροπή εξηγούν τις διαφωνίες τους για τη συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ στι επερχόμενες εκλογές. Αξιοσημείωτο ωστόσο είναι ότι με την ανακοίνωσή τους «κλείνουν» το μάτι στον ΣΥΡΙΖΑ. «Η συμφωνία με τους εταίρους σηματοδότησε την υπεύθυνη στάση της ηγεσίας του ΣυΡιζΑ απέναντι στην χώρα και στην εθνική ευθύνη διακυβέρνησης από την αριστερά, απέδειξε ότι αποτελεί στρατηγική της επιλογή, η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας. Ταυτόχρονα αποτελεί και νίκη της πολιτικής έναντι της οικονομίας ως αυτονομημένου παράγοντα και επικυρίαρχου των Ευρωπαϊκών εξελίξεων», είναι το χαρακτηριστικό απόσπασμα. Αναλυτικά η ανακοίνωση: Μετά τη σημερινή, με οριακή πλειοψηφία, απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής της Δημοκρατικής Αριστεράς να συμπορευτεί εκλογικά με το ΠΑΣΟΚ και στο πνεύμα της πρόσφατης δήλωσης των τριών μελών της Εκτελεστικής Επιτροπής, που επισυνάπτεται, ενημερώνουμε τα μέλη της Δημοκρατικής Αριστεράς ότι αποχωρούμε από το κόμμα. Ευχαριστούμε τους πολιτικούς φίλους και συντρόφους μας που συμπορευτήκαμε από τη δημιουργία της ΔΗΜΑΡ μέχρι σήμερα και ελπίζουμε να ξανασυναντηθούμε στο μέλλον στα μετερίζια της Αριστεράς. Γιαννακάκη Μαρία: Μέλος Κεντρικής Επιτροπής και πρώην Βουλευτής Λουκάς Δημήτρης: Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής Μιχαλακέα Αθηνά – Χριστίνα: Μέλος Κεντρικής Επιτροπής Πετράκος Χρήστος: Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής Η συμφωνία με τους εταίρους σηματοδότησε την υπεύθυνη στάση της ηγεσίας του ΣυΡιζΑ απέναντι στην χώρα και στην εθνική ευθύνη διακυβέρνησης από την αριστερά, απέδειξε ότι αποτελεί στρατηγική της επιλογή, η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας. Ταυτόχρονα αποτελεί και νίκη της πολιτικής έναντι της οικονομίας ως αυτονομημένου παράγοντα και επικυρίαρχου των Ευρωπαϊκών εξελίξεων. Το όραμα πολιτικής ενοποίησης της Ευρώπης εξακολουθεί, παρά τα τεράστια προβλήματα, να εμπνέει ακόμα πολιτικά και κοινωνικά κινήματα. Η εξέλιξη αυτή αφενός κατέστησε εκ των πραγμάτων ξεπερασμένους τους ιστορικούς-πολιτικούς λόγους που οδήγησαν στη διάσπαση του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ και τη δημιουργία της Δημοκρατικής Αριστεράς, αφετέρου έδειξε ότι οι λόγοι της διάσπασης ήταν υπαρκτοί και ουσιαστικοί. Σήμερα τίθεται υπό νέους όρους η ανασύνθεση και η ενότητα της Ανανεωτικής και Ριζοσπαστικής Αριστεράς και η συμβολή της στην εθνική προσπάθεια διεξόδου από την κρίση. Για να είναι αποτελεσματική όμως, οφείλει να παραμείνει σταθερά αταλάντευτη στην υπεράσπιση των εθνικών συμφερόντων, των αξιών της Αριστεράς και να ενσωματώσει ως δομικό στοιχείο της πολιτικής της πρακτικής την ρήξη με την Ελλάδα των τελευταίων σαράντα χρόνων. Η πρόταση της ηγεσίας της ΔΗΜΑΡ για εκλογική συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ αντίκειται στις βασικές ιδρυτικές αρχές και τις αξίες της Δημοκρατικής Αριστεράς και δηλώνουμε την κατηγορηματική διαφωνία μας. Σε κάθε περίπτωση απαιτείται η άμεση σύγκληση της Κεντρικής Επιτροπής το αργότερο μέχρι το Σάββατο και αμέσως μετά η επικύρωση της τελικής εκλογικής τακτικής από το διαρκές συνέδριο της Δημοκρατικής Αριστεράς σύμφωνα με τις σαφείς διατάξεις του καταστατικού.  
  • Πώς θα καθοριστούν τα εκλογικά τμήματα – Εγκύκλιος ΥΠΕΣ σε Αντιπεριφερειάρχες
    Με απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη της περιφερειακής ενότητας της έδρας κάθε νομού θα καθοριστούν τα εκλογικά τμήματα και τα καταστήματα ψηφοφορίας, όπως και η κατανομή των εκλογέων στα εκλογικά τμήματα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 55, όπως σημειώνει σε εγκύκλιό του το υπουργείο Εσωτερικών. Ως προς τον προσδιορισμό των εκλογικών τμημάτων ψηφοφορίας, σύμφωνα με το νόμο ο χρόνος έκδοσης των αποφάσεων του Αντιπεριφερειάρχη για τον ορισμό των εκλογικών τμημάτων και καταστημάτων ψηφοφορίας ορίζεται σε δέκα (10) ημέρες το αργότερο μετά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου. «Επειδή όμως η κλήρωση των μελών των εφορευτικών επιτροπών, ο διορισμός των δικαστικών αντιπροσώπων κ.λπ. γίνονται με βάση την απόφαση αυτή, η προθεσμία όχι μόνο δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να εξαντληθεί, αλλά αντίθετα οι ανωτέρω αποφάσεις σας πρέπει να σταλούν, αμέσως μετά την προκήρυξη των εκλογών», τονίζει η εγκύκλιος. Στην απόφαση για τον καθορισμό των εκλογικών τμημάτων και των καταστημάτων ψηφοφορίας θα μνημονεύονται απαραίτητα, η ονομασία και η έδρα κάθε εκλογικού τμήματος, το κατάστημα ψηφοφορίας, καθώς και τα αλφαβητικά στοιχεία των εκλογέων που θα υπαχθούν σε κάθε τμήμα για να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα. Η κατάταξη των εκλογικών τμημάτων θα γίνει σύμφωνα με την διοικητική διαίρεση στα άρθρα 1 και 3 του ν. 3852/2010. Η αρίθμηση πρέπει να είναι συνεχής από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο εκλογικό τμήμα της εκλογικής περιφέρειας (νομού). Δηλαδή, αν σε κάποιο νομό συσταθούν συνολικά για όλους τους δήμους του, διακόσια (200) εκλογικά τμήματα, ο αύξων αριθμός αυτών αρχίζει από το ένα (1) και τελειώνει στο διακόσια (200). Η κατανομή των εκλογέων στα εκλογικά τμήματα γίνεται ανά εκλογικό διαμέρισμα. «Στην απόφαση καθορισμού των εκλογικών τμημάτων και καταστημάτων ψηφοφορίας, παρακαλούμε να συμπεριλάβετε και τα εκλογικά τμήματα των φυλακών, όπου αυτά έχουν συσταθεί», καλεί το υπουργείο. Ως προς τον καθορισμό των εκλογικών τμημάτων και καταστημάτων ψηφοφορίας, επισημαίνει τα ακόλουθα: α) Σε κάθε ένα εκλογικό τμήμα θα ενταχθούν για να ψηφίσουν μέχρι εξακόσιοι πενήντα (650) εκλογείς εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους, συμπεριλαμβανομένων στον αριθμό αυτό των εκλογέων του άρθρου 27 της νομοθεσίας για την εκλογή βουλευτών (στρατιωτικών, κ.λπ.), οι οποίοι θα κατανεμηθούν συμμετρικά ανά εκλογικό τμήμα του δήμου. Αν μετά την κατανομή των εκλογέων στα διάφορα εκλογικά τμήματα, παραμείνει μικρό υπόλοιπο εκλογέων που δε θα δικαιολογεί τη σύσταση και άλλου εκλογικού τμήματος και κρίνετε ότι δεν θα επιφέρει δυσχέρειες και καθυστέρηση στην έγκαιρη περάτωση της ψηφοφορίας, μπορείτε να υπερβείτε τον αριθμό των εξακοσίων πενήντα (650) εκλογέων. β) Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 53, οι εκλογείς του άρθρου 27 της εκλογικής νομοθεσίας (στρατιωτικοί κ.λπ.) ψηφίζουν μαζί με τους υπόλοιπους εκλογείς, στα ίδια εκλογικά τμήματα, εφόσον δεν επιτρέπεται η σύσταση ξεχωριστών εκλογικών τμημάτων γι΄αυτούς. Με τις αποφάσεις σας για τον καθορισμό των εκλογικών τμημάτων και καταστημάτων ψηφοφορίας πρέπει απαραιτήτως, για την αποφυγή δημιουργίας οποιουδήποτε θέματος, να καθορίζονται σαφώς και συγκεκριμένα οι υπηρεσίες ή μονάδες στις οποίες υπηρετούν οι στρατιωτικοί κ.λπ., οι οποίοι θα περιληφθούν στους ειδικούς εκλογικούς καταλόγους και τα αντίστοιχα εκλογικά τμήματα όπου αυτοί θα ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα. Σε όσους δήμους εδρεύουν κέντρα μεγάλων στρατιωτικών μονάδων, στα οποία υπηρετεί μεγάλος αριθμός στρατιωτικών, παρακαλούμε να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε στα εκλογικά τμήματα αυτών να ψηφίζουν και πολίτες εκλογείς σε ανάλογο αριθμό και κατά τα ανωτέρω οριζόμενα. γ) Αναφορικά με τους εκλογείς, κατοίκους οικισμών, υπενθυμίζουμε ότι αυτοί ψηφίζουν στον οικισμό, μόνον εφόσον έχει καταρτιστεί ξεχωριστός εκλογικός κατάλογος. δ) Περαιτέρω υπενθυμίζουμε και τις διατάξεις του άρθρου 69 παρ. 2 του π.δ. 26/2012 για την ψηφοφορία κρατουμένων, με τη σύσταση εκλογικών τμημάτων σε κάθε φυλακή. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, η οποία θα σας κοινοποιηθεί, ρυθμίζονται οι λεπτομέρειες άσκησης του εκλογικού δικαιώματος των κρατουμένων. Επισημαίνουμε ότι η σύσταση εκλογικών τμημάτων σε φυλακές θα γίνει με την ίδια απόφασή σας, με την οποία καθορίζονται επίσης και τα υπόλοιπα εκλογικά τμήματα της περιφέρειάς σας. Ξεχωριστές αποφάσεις Η Περιφερειάρχης Αττικής καταρτίζει ξεχωριστή απόφαση για κάθε μία από τις πέντε (5) εκλογικές περιφέρειες του νομού Αττικής και ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης ξεχωριστή απόφαση για κάθε μία από τις δύο (2) εκλογικές περιφέρειες του νομού Θεσσαλονίκης. Ο Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής πρέπει να μεριμνήσει για την κατανομή στα εκλογικά τμήματα που θα συσταθούν απ΄ αυτόν και των εκλογέων του άρθρου 27 της εκλογικής νομοθεσίας (π.δ. 26/2012), που υπηρετούν στην περιοχή του Αγίου Όρους, σύμφωνα με το άρθρο 53 παρ. 2 του ίδιου διατάγματος. Τέλος, επισημαίνεται ότι ο καθορισμός των εκλογικών τμημάτων ετεροδημοτών που θα συσταθούν στον κάθε νομό πρέπει να γίνει με ξεχωριστή απόφασή σας και ξεχωριστή αρίθμηση τους. «Στην απόφαση καθορισμού των εκλογικών τμημάτων και των καταστημάτων ψηφοφορίας των ετεροδημοτών, θα πρέπει να συμπεριλάβετε τα εκλογικά τμήματα ετεροδημοτών αυτούσια, όπως θα σας σταλούν από το Υπουργείο, παραθέτοντας πρώτα τα αμιγή εκλογικά τμήματα με τις βασικές εκλογικές περιφέρειες, τη μία μετά την άλλη, και στο τέλος τα μεικτά εκλογικά τμήματα με συνεχόμενη όμως μεταξύ τους αρίθμηση. Στα τμήματα ετεροδημοτών δεν θα συμπεριλάβετε άλλους εκλογείς ακόμα και αν ο αριθμός των εκλογέων που έχουν ενταχθεί σε αυτά είναι μικρός», επισημαίνει η εγκύκλιος. Η Περιφέρεια Αττικής θα πρέπει να εκδώσει δύο διακριτές αποφάσεις, μία για κάθε Εφετείο (Αθηνών – Πειραιώς), με ξεχωριστή αρίθμηση για τα εκλογικά τμήματά του. «Για την ψηφοφορία των ετεροδημοτών στον τόπο διαμονής τους θα ενημερωθείτε με άλλη εγκύκλιό μας», καταλήγει το υπουργείο. Διαβάστε ολόκληρη την 5σέλιδη εγκύκλιο ΕΔΩ
  • Υπό έλεγχο η πυρκαγιά στην Κέρκυρα
    Υπό έλεγχο βρίσκεται αυτή την ώρα η πυρκαγιά που ξέσπασε το πρωί, ΒΔ της Κέρκυρας, στην περιοχή Τρουμπέτα, στην τοπική κοινότητα Καστελλάνων Γύρου. Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Περιφερειακός Διοικητής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών των Ιονίων Νήσων, Ευθύμιος Γεωργακόπουλος, η πυρκαγιά που ξέσπασε λίγο μετά τις έντεκα το πρωί, είχε ταυτόχρονα πέντε εστίες, ενώ η πύρινη λαίλαπα κατάφερε πολύ γρήγορα να τυλίξει στις φλόγες της περισσότερα από δέκα στρέμματα δασικής και αγροτικής έκτασης. Στην επιχείρηση περιορισμού και κατάσβεσης της φωτιάς συμμετείχαν έντεκα πυροσβεστικά οχήματα με 36 πυροσβέστες, εθελοντές από την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης , πέντε υδροφόρες του δήμου Κέρκυρας και δύο πυροσβεστικά αεροπλάνα πετζετέλ. Σύμφωνα με τον Περιφερειακό Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών των Ιονίων Νήσων, διερευνώνται τα αίτια της φωτιάς, ενώ όπως τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ «εξετάζεται και η περίπτωση εμπρησμού καθώς και οι πέντε εστίες της πυρκαγιάς στην περιοχή ξέσπασαν την ίδια ώρα».
  • Θεοδωράκης: Αστείο να μιλάει κανείς για αυτοδυναμία
    «Είναι αστείο να μιλάει κανείς σήμερα για αυτοδυναμία, όχι μόνο γιατί κανένα κόμμα δεν την προσεγγίζει, αλλά γιατί η αυτοδυναμία θα ήταν καταστροφή για τη χώρα», δήλωσε ο επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης, με προφανείς αιχμές κατά του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό «Δίκτυο Σερρών». «Ζητάμε ο λαός να μας δώσει τη δύναμη να παίξουμε καθοριστικό ρόλο στην επόμενη κυβέρνηση. Όχι για να πάρουμε τα “καλύτερα” υπουργεία, αλλά για να επιβάλουμε την άποψη ότι αυτή η χώρα πρέπει επιτέλους να κυβερνηθεί από αυτούς που ξέρουν, από αυτούς που έχουν δουλέψει», τόνισε ο πρόεδρος του Ποταμιού. «Είναι ντροπή για τον ΣΥΡΙΖΑ και την ΝΔ που ακόμη και η υπηρεσιακή κυβέρνηση της κυρίας Θάνου είναι καλύτερη από τις δικές τους κυβερνήσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Θεοδωράκη και κάλεσε τον λαό «να κόψει τα φτερά των παλαιών κομμάτων – και του ΣΥΡΙΖΑ και της Νέας Δημοκρατίας».
  • Ποιοι φάκελοι, ψηφοδέλτια & σάκοι θα χρησιμοποιηθούν για τις εκλογές
    Τις διαστάσεις και τα χαρακτηριστικά των και των φακέλων, αλλά και το ειδικό γνώρισμα των σάκων που θα χρησιμοποιηθούν για τις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου, καθορίζει με εγκυκλίους που έχουν κατεπείγον χαρακτήρα, το υπουργείο Εσωτερικών. Αναλυτικότερα, οι διαστάσεις των ψηφοδελτίων ορίζονται ως εξής: α) για τις εκλογικές περιφέρειες που εκλέγουν μέχρι και δέκα (10) βουλευτές, σε 14 x 20 εκατοστά του μέτρου περίπου, β) για τις εκλογικές περιφέρειες που εκλέγουν ένδεκα (11) έως και είκοσι (20) βουλευτές, σε 14 x 25 εκατοστά του μέτρου περίπου, και γ) για τις εκλογικές περιφέρειες που εκλέγουν από είκοσι έναν (21) και πάνω βουλευτές, σε 14 x 35 εκατοστά του μέτρου περίπου. Οι διαστάσεις των φακέλων, μέσα στους οποίους κλείνονται τα ψηφοδέλτια, ορίζονται σε 9,50Χ16 εκατοστά του μέτρου περίπου. Οι φάκελοι κατασκευάζονται από χαρτί αδιαφανές λευκής απόχρωσης και φέρουν στην εμπρόσθια πλευρά τους, διαγωνίως, πέντε γραμμές γαλάζιας απόχρωσης, από τις οποίες η μεσαία κυματοειδής, συνολικού πλάτους ενός εκατοστού του μέτρου περίπου. Ο σάκος μέσα στον οποίο κλείνεται από κάθε εφορευτική επιτροπή το εκλογικό υλικό της ψηφοφορίας για την εκλογή των βουλευτών, έχει τυπωμένη στη μια εξωτερική πλευρά του με κεφαλαία γράμματα, μαύρης απόχρωσης και σε παράλληλες σειρές την εξής ένδειξη: ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2015 ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ………………………….. ………………… ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ……………… (Αριθμός) (Ονομασία) Ο σάκος κατασκευάζεται από πλαστική ύλη λευκής απόχρωσης, είναι στριφωμένος και γαζωμένος, όπως ορίζει η σχετική εγκύκλιος. Δείτε ΕΔΩ την εγκύκλιο για τα ψηφοδέλτια και τους φακέλους Δείτε ΕΔΩ την εγκύκλιο για τους εκλογικούς σάκους  
  • «Δεν υπάρχουν περαιτέρω μειώσεις μισθών στο Μνημόνιο» διαβεβαίωσε ο Σταθάκης
    «Είπαμε ότι θα κρατήσουμε την χώρα εντός ευρώ, με ευρωπαϊκή προοπτική. Ότι θα επιδιώξουμε να απαλλάξουμε την χώρα από τις μνημονιακές πολιτικές. Ότι εμείς θα κάνουμε όλες τις μεγάλες τομές που χρειάζεται η ελληνική οικονομία και η κοινωνία, προκειμένου να εξοβελίσουμε τα αίτια που οδήγησαν στην κρίση την ελληνική κοινωνία», σημείωσε ο Γιώργος Σταθάκης στην Πανελλήνια Συνδιάσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ. «Η πορεία μας δοκιμάζεται και στα δυο επίπεδα: ως κυβέρνηση έπρεπε να κρατήσουμε την χώρα εντός ευρωπαϊκού πλαισίου ή να συμβιβαστούμε στα σημεία», σχολίασε ενώ τόνισε ότι το μνημόνιο αφορά τρία στοιχεία: διάλυση αγοράς εργασίας, ιδιωτικοποιήσεις, συρρίκνωση κοινωνικού κράτους, χρέος ως μηχανισμός παραγωγής τεράστιων ελλειμάτων και δεσμεύσεων. «Δεν δεσμευτήκαμε ποτέ ότι η κυβέρνηση θα είναι ένας εύκολος διάδρομος που θα τον περνάμε και θα μας χειροκροτούν οι πάντες, ότι δεν θα κάνουμε συμβιβασμούς, ότι δεν θα παραμείνουμε μια κυβέρνηση που θα συντηρήσει τα τρία στοιχεία αυτής της πολιτικής της», ανέφερε. Υπήρξαν συμβιβασμοί και στα τρία στοιχεία, είπε: «Δεν υπάρχουν περαιτέρω μειώσεις μισθών, υπάρχουν συλλογικές συμβάσεις. Υπήρξε συμβιβασμός στο χρέος, με την αναδιάρθρωση, τα χαμηλά πλεονάσματα πλεονάσματα αλλά και στις ιδιωτικοποιήσεις, με την επιτυχία μας αναφορικά με το Ταμείο που θα βρίσκεται στην Ελλάδα».
  • Αποφάσεις Δ.Σ - 2015
    
    Αξιολόγηση Χρήστη: / 3
    ΧείριστοΆριστο 

     

    diamoni-1

    Κατεβάστε από εδώ τον τουριστικό οδηγό διαμονής στην Αράχωβα

    ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
     

     

     

    ALPEN HOUSE

    22670 31970

     

    PARNASSIA

    22670 29246

     

    SANTA MARINA

    22670 31230

     

    ΑΙΓΛΗ

    22670 31767

     

    ΑΝΕΜΟΛΙΑ Β΄ (ΠΙΣΙΝΑ)

    22670 31640-44

     

    ΑΠΟΛΛΩΝ ΙΝΝ Γ΄

    22670 31427

     

    ΑΡΑΧΩΒΑ ΙΝΝ Γ΄

    22670 31353, 31497, 32195

     

    ΑΣΤΕΡΩ Ε΄

    22670 31622, 31646

     

    ΛΥΚΩΡΙΑ Β΄

    22670 31180, 32132

     

    ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ Γ΄

    22670 32481-2

     

    ΣΚΑΜΝΟΣ

    22670 31927

     

    ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ Γ΄

    22670 31046, 31024

     

     

     

     

     

     

    ΞΕΝΩΝΕΣ – ΠΑΝΣΙΟΝ – ΕΝΟΙΚΙΑΖΩΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ

     

     

     

     

    ΑΓΙΑΝΝΟΡΕΜΑ

    22670 31485

     

    ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝ.ΓΥΝ.

    22670 31519

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    22670 32884

     

    ΑΡΙΑΔΝΗ

    22670 31247

     

    ΓΚΕΝΕΡΑΛΗΣ

    22670 31529

     

    ΔΗΩ

    22670 32472

     

    ΔΡΥΑΔΕΣ

    22670 32303

     

    ΔΩΜΑ

    22670 31119

     

    ΕΓΚΑΡΣΙΟΣ

    22670 31810

     

    ΕΝ ΟΙΚΟ ΒΙΛΑ

    22670 31709, 32541

     

    ΕΥ ΖΗΝ

    22670 32888

     

    ΖΕΜΕΝΟΣ

    22670 31881, 31487

     

    ΙΩΑΝΝΑ

    22670 31535

     

    ΚΟΚΚΟΒΟΣ Λ.

    22670 32033

     

    ΚΟΥΤΣΟΝΙΚΟΛΑ

    22670 31541

     

    ΜΑΡΙΑ

    22670 31803

     

    ΜΕΛΑΘΡΟΝ

    22670 31447

     

    ΜΥΛΩΝΑ

    22670 32111

     

    ΝΕΦΕΛΕΣ

    22670 32777

     

    ΝΟΣΤΟΣ

    22670 32800

     

    ΞΕΝΩΝΑΣ ΡΩ

    22670 29180

     

    ΟΝΤΑΣ

    22670 31870

     

    ΠΑΤΡΙΚΟ

    22670 32872

     

    ΠΕΤΡΙΝΟ

    22670 31384

     

    ΠΙΣΩ ΑΛΩΝΙΑ

    22670 31390

     

    ΠΛΟΒΑΡΜΑ

    22670 31558

     

    ΠΥΡΡΑ

    22670 32108

     

    ΣΕΛΕΝΑ

    22670 31990

     

    ΣΠΗΛΙΩΤΗ ΕΥΘ.

    22670 32129

     

    ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ Λ.

    22670 31547

     

    ΣΦΑΛΑΚΙ

    22670 31970

     

    ΧΑΝΙ ΖΕΜΕΝΟΥ

    22670 31146, 31204

     

    ΧΑΡΙΤΟΥ ΕΥΦΡ.

    22670 31021

     

    ΧΡΥΣΑ

    22670 31815

    Share Link: Share Link: Bookmark Google Yahoo MyWeb Del.icio.us Digg Facebook Myspace Reddit Ma.gnolia Technorati Stumble Upon

    Χρήσιμα τηλέφωνα

    ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

    10ης Ιουνίου 28

    Δίστομο, Τ.Κ. 32005
    Τηλ: 22673 50100      
    Fax: 22670 22063


    Δ.Ε. Διστόμου

    Τηλ: 22673 50100
    http://www.daa.gov.gr

    e-mail: info@daa.gov.gr

     

    kep

    Κ.Ε.Π.: 22670 29000

    Fax: 22670 29001

    Αρχαιολογικό Μουσείο
    Διστόμου
    : 22670 22000

     

    T.Ε. Στειρίου

    Στείρι, Τ.Κ. 32100

    Τηλ: 22670 22161
    Fax: 22670 22123

    Μουσείο Οσίου Λουκά

    Τηλ: 22670 22797


    Δ.Ε Αράχωβας

    Αράχωβα, Τ.Κ. 32004

    Τηλ: 22673 50200, 22670 31250

    Υπηρεσίες

    Διοικητική: 22673 50201

    Οικονομική: 22673 50207

    Tεχνική:  22673 50203

    Τηλέφωνο Προέδρου: 22673 50210, 50211

    Fax: 22673 50250

    e-mail: arachova@daa.gov.gr

    http://www.arachova.gr

    ΚΔΕΤΠΔΑΑ & Μονομετοχική Α.Ε. Δήμου ΔΑΑ

    22670 31630, 31262

    Fax: 22670 29170

    e-mail: detpa@arahova.gr

    K.E.Π. 22670 29125, 22673 50205, 22673 50212

    Fax: 22673 50250


    Δ.Ε Αντίκυρας

    25ης Μαρτίου & Αθ. Διάκου

    Αντίκυρα, Τ.Κ. 32012

    Τηλ: 22670 41474

    Fax: 22670 41485

    e-mail: antikyra@otenet.gr  

    http://www.antikyra.gr

    K.E.Π: 22670 41024, 41025

    Fax: 22670 29315

    Βοήθεια στο σπίτι:

    22670 29320, 29304


    Κέντρο Υγείας Διστόμου

    Τηλ: 22670 22222, 22790-3

    Α.Τ. Διστόμου: 22670 22100

    Α.Τ. Αράχωβας: 22670 31333
    Α.Τ. Παραλίας: 22670 42220, 41222


    Δημοτικοί Παιδικοί Σταθμοί

    Διστόμου: 22670 22275

    Παρ. Διστόμου: 22670 41312

    Αράχωβας: 22670 31281

    Ακούστε...


    PopUp MP3 Player (New Window)